Także: BIMBA. Repliki wagonu zabytkowego tramwaju z przełomu XIX i XX wieku, ustawiona w 2005 roku na Wełnianym Rynku.
Za wzór posłużył jeden z 12 unikatowych pojazdów typu Landsberg, jakie w 1899 roku wyprodukowała kolońska firma Herbrand & Ska specjalnie na potrzeby nowo uruchamianej linii tramwajowej w przedwojennym Gorzowie. Model Herbrand Landsberg wyróżniał się charakterystycznym układem bocznych okien: dwoma dużymi przedzielonymi jednym mniejszym. Nie zachował się żaden z pierwszych 12 wyprodukowanych pojazdów. Kopia wagonu, na podstawie zachowanych fotografii, rysunków i dokumentacji, wykonana została przez firmę Poraj Wawrzyńca Zielińskiego. Do jej budowy wykorzystano podwozie typu Bremen z oryginalnymi kołami, podarowanymi przez Grudziądzkie Towarzystwo Miłośników Tramwajów. W replice zamontowano też przedwojenne pokrętła służące do kierowania pojazdem i elementy hamulców. Tramwaj pomalowano na kolor zielono-biały, nawiązujący do flagi miasta i obowiązujący na pojazdach miejskich z początku XX wieku. Zewnętrznie udało się uzyskać w miarę wierną kopię modelu Herbrand Landsberg, dopuszczając się odstępstw od pierwowzoru w jego środku, przystosowując go do działalności handlowej.
W założeniu bimba miała być punktem promującym Gorzów. Z początku mieściło się w niej Miejskie Centrum Informacji prowadzone przez Miejskie Centrum Kultury [MCK], jednak ze względu na zbyt duże koszty zarządzania wagonem MCK zrezygnowało z prowadzenia punktu. Później, także bez większego powodzenia, działał w wagonie m.in. punkt sprzedaży pamiątek i biletów na imprezy kulturalne i sportowe, Coffee Point z małą gastronomią. Obecnie tramwaj jest pod opieką Stowarzyszenia Człowiek w Potrzebie - Wolontariat Gorzowski, które prowadzi w nim punkt informacji miasta oraz galerię promującą gorzowskich artystów, artystów amatorów, a także twórców niepełnosprawnych.
W 2007 roku wagon został wypożyczony na kilka tygodni do Zielonej Góry. [ Dane na dzień: 14.05.2018 ]